'

Kvalitetsstyring

Kvalitetsstyring er en central del af ELkontakten.
Vi stræber altid efter:


At udføre installationer og serviceydelser, som af kunden opfattes som den bedste kvalitet i branchen.

At fremstå som en troværdig, seriøs og fleksibel samarbejdspartner med en høj grad af kundeservice.

At vort kvalitetsniveau skal stå i forhold til de samlede kvalitetsomkostninger.

At kvaliteten på installationer og serviceydelser skal dokumenteres og styres. Det vil sige, at EL kontakten gemmer dokumentation for den udførte installation i minimum 10 år. Herudover modtager kunden også kopi af dokumentationen.

At uddanne og træne medarbejdere på alle niveauer til at udføre deres job på optimal måde.

Kort sagt - at levere den rigtige vare, i den rigtige kvalitet, til den rigtige pris og til den aftalte tid - hver gang!

Samarbejde

EL-salg-small
EL-salg
ELkontakten er medlem af El-Salg kæden, hvilket giver os de stordriftsfordele, der sikrer, at vi altid er konkurrencedygtige på prisen.
BlueEnergy-v2
Blue Energy
og ELkontakten har indgået samarbejde.